مرکز خرید تیغ کاتر معماری ارزان

تیغ کاتر معماری ارزان در مرکز خرید به مشتری معرفی شده و در تعداد مورد نیاز در اختیار او قرار داده می شود. تیغ برش یا کاتر از جمله تجهیزات رشته معماری است که جهت انجام برش های مختلف به کار می رود. تیغه های این وسیله در انواع مختلف متفاوت بوده و برای انجام پلیسه لوازم پلاستیکی مورد استفاده قرار می گیرد. برخی دیگر از این وسایل نیز شکل پارو دارند که جهت تمیز کردن شیشه ها به کار می روند. بنابراین از این تجهیزات با اهداف و کاربری های متفاوت استفاده می شود. دفتر سیمی بزرگ طبق قیمت کمی در بازار به فروش می رسد.

مرکز خرید تیغ کاتر معماری ارزان

نحوه تولید تیغ کاتر معماری

نحوه تولید تیغ کاتر معماری رشته معماری یکی از علومی است که با طراحی فضا و مکان خاص سرو کار دارد. در این رشته نیز مانند دیگر رشته های دانشگاهی از یک سری وسایل و تجهیزات استفاده می شود که تیغ کاتر نمونه ای از آنها می باشد. دفتر سیمی جلد سخت فروش بالایی برخوردار می باشد.

نحوه تولید تیغ کاتر بسیار ساده است زیرا این وسیله از یک بدنه پلاستیکی یا فلزی ساخته می شود که بیشتر نوع پلاستیکی آن رایج است. در ساخت بدنه برای استفاده بهتر کاربران انحنایی ایجاد می شود تا به راحتی در دست قرار گرفته و کار با آن آسان باشد.

از طرفی تیغه ای که کار انجام برش را صورت می دهد نیز دارای انحنایی است که وجود آن برای این دسته از وسایل الزامی است.

ساخت این تیغه ها به گونه ای است که امکان تعویض شان در صورت کندی وجود داشته باشد. جهت ایمنی کار با کاتر سیستم قفلی در آن تعبیه شده است تا در زمان هایی که از آن استفاده نمی شود قفل شده و در صورت در دسترس قرار گرفتن در دست دیگران ایمنی لازم را داشته باشد.

دیگر این که در تولید این وسیله از مدل های مختلفی بهره گرفته می شود که از این جهت کاتر ها به انواع زیر تقسیم بندی می شوند:

  • کاتر استاندارد که استفاده از آن بیشتر رایج بوده و در لوازم التحریری ها نیز به فروش می رسد.
  • کاتر کوچک شبیه کاتر استاندارد اما در سایز کوچک تر می باشد.
  • کاتر غلطکی که تیغه آن روی غلطک قرار می گیرد.
  • کاتر قلمی به دلیل شباهت آن به قلم به این نام خوانده می شود.

فروش تیغ کاتر معماری ارزان قیمت

فروش تیغ کاتر معماری ارزان قیمت فروش تیغ کاتر در مدل های مختلف انجام می گیرد که برخی مدل ها فروش بیشتری در مقایسه با انواع دیگر دارند.

فروش این کالا به صورت عمده نیز انجام می شود و فروشگاه های لوازم التحریر و همچنین مراکزی که به عرضه تجهیزات معماری می پردازند می توانند با خرید عمده این وسیله را با قیمت مناسب تر تهیه نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما